انواع پیراهن ساحلی مردانه

  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
  • 80 نظر
  • meghdad shateri

سلام به همه عزیزانم و با فروشگاه اینترنتی در این مطلب نکات مهم خرید پیراهن ساحلی مردانه را برای شما آماده کرده ایم با ما همراه باشید. اگر با اصطلاحات خیاطی و طراحی مد آشنا هستید، احتمالاً کلمه ارگ ​​را شنیده اید. این اصطلاح در واقع به مشکلاتی اطلاق می شود که اندام را از حالت طبیعی خود خارج می کند، به اصطلاح نقص اندام. در واقع وقتی فردی دچار ناتوانی جسمی است، لباس هایی با اندازه های معمولی به خوبی روی بدن نمی نشیند و زیبایی کافی را در بدن نشان نمی دهد. بنابراین فرم لباس این افراد باید کمی با لباس افراد دارای اندام طبیعی متفاوت باشد. در این مقاله سعی داریم برخی از این ترفندها را مرور کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید. با ما بمان

خرید اینترنتی پیراهن ساحلی مردانه

خرید پیراهن نخی برای مردان
ناهنجاری های اندام در مردان و زنان
اولاً شایان ذکر است که به دلیل تفاوت اندام های زن و مرد، عیوب اندام های زن و مرد نیز متفاوت است. اندام پیراهن ساحلی مردانه مردان بیشتر با قد کوتاه و بلند همراه است. در این مقاله به طور انحصاری در مورد عیوب بدن مردانه صحبت می کنیم و آنها را می پوشانیم تا این عیوب به شکل مردانه ظاهر نشوند.

1. بالاتنه بلند
برای پوشاندن مشکل قد بالاتنه که پاها کوتاهتر از بالاتنه به نظر می رسند و در واقع کمر و باسن پایین تر از کمر است، پوشیدن شلوار بلند و همچنین بلند ضروری است. پیراهن هودی ها بهترین لباس هایی هستند که به استایل شما می خورند.

لازم به ذکر است که پوشیدن لباس های خیلی تنگ ممنوع است. در واقع لباس مناسب برای پیراهن نخی مردانه بدن شما را بیشتر نمایان می کند. برای استایل مردانه به شما پیشنهاد می کنیم شلوارهای کمر بلند بپوشید، شلوار بپوشید و از کمربند پهن استفاده کنید. zeusclothess.ir

قیمت پیراهن ساحلی مردانه

دکتر سینا
توجه داشته باشید که پوشیدن پیراهن برند به دلیل دوخت خاصی پیراهن ساحلی مردانه که دارد می تواند تا حد زیادی ایرادات بدن شما را برطرف کند. زیرا برندهای معروف میلی متری و لاغرتر لباس هایی تولید می کنند که بدن شما را جذاب می کند. برای مثال می توانید یک پیراهن مردانه زیبا از برند معتبر Pierre Cardin بپوشید تا مشکل ظاهری به خوبی پوشش داده شود و یا حتی این پیراهن را با کت و شلوار و کفش های همین برند بپوشید.

قیمت پیراهن نخی مردانه
2. تنه کوتاه

عیب کوتاه انتهای بالایی بدنه را می توان کمی بیشتر از قسمت بلند بالای بدن پوشاند. برای پوشاندن این عیب بدنه می توانید پیراهن خود را فقط روی شلوار بپوشید. رنگ لباس نیز در این استایل می تواند تعیین کننده باشد، توصیه می شود یک پیراهن روشن یا یک پیراهن روشن روی شلوار بپوشید و شلوار را در رنگ هایی مانند مشکی، زرشکی یا سبز تیره انتخاب کنید تا پایین تنه متعادل تر به نظر برسد.

نباید فراموش کنید که مردم ظاهر شما را قضاوت می کنند. درست است که پیراهن ساحلی مردانه در نسل های آینده نیز سعی در ادامه انتشار این جملات نخواهیم داشت، اما به ناچار این مشکل در زندگی ما پابرجاست و مدام در مورد ظاهرمان مورد قضاوت مردم قرار می گیریم. در دنیای امروز، حفظ ظاهر و ظاهر خوب برای تمام پیراهن‌های نخی مردانه مهم‌تر است. در این مقاله سعی کردیم به طور خاص در مورد روند مردان در سال 2021 صحبت کنیم.

درست است، این را می توان دور زد – اما نه مگر اینکه از نظر فنی بدانید چه کاری انجام می دهد. این یکی از نکات مهمی است که به شما کمک می کند از کمد لباس خود نهایت استفاده را ببرید.

رنگبندی پیراهن های ساحلی مردانه

توجه به لباس و استایل مناسب بسیار مهم است زیرا هرگز نمی دانید چه کسی را در طول روز ملاقات خواهید کرد. شما ممکن است روزانه با مشتریان، کارفرمایان و دوستان خود در تماس باشید و چه بخواهید و چه نخواهید، آنها بر اساس ظاهر شما اولین تاثیر را روی شما خواهند گذاشت. خوب است بدانید که رمز موفقیت شما توانایی شما در تشخیص معمولی و محبوب است.

دکتر سینا
در ادامه در مورد جدیدترین لباس های مردانه در سال 2021 بیشتر صحبت پیراهن ساحلی مردانه خواهیم کرد. تا انتها با ما همراه باشید تا بدانید چه لباس هایی را در کمد لباس خود بگنجانید و در استایل روزمره، اسپرت، رسمی و مهمانی خود استفاده کنید.

یک پیراهن نخی برای مردان رنگ کنید
1. لباس های گلدار
یک روند محبوب در سال 2021 علاقه به پارچه و کاغذ دیواری های گلدار است. این نوع پارچه که در سال 2021 برای پیراهن و شورت مردانه محبوبیت زیادی پیدا کرد، به نوعی یادآور دوران نوستالژی و مدرنیته است. در واقع این لباس مدرن نشان می دهد که این پارچه ها دوست داشتنی تر و پوشیدنی تر از آن چیزی هستند که نشان می دهند.

این نوع پارچه ها برای بهار و تابستان طرفداران خود را پیدا کرده اند. توجه داشته باشید که توصیه می شود از پارچه هایی با این زمینه فقط در یک عنصر از استایل خود استفاده کنید و در سایر قسمت های استایل خود از پارچه های ساده و بدون طرح استفاده کنید.

سایزبندی پیراهن ساحلی های مردانه

2. مناسب برش ساده

یکی دیگر از لباس‌های مد روز مردانه برای سال 2021 یک کت و پیراهن ساحلی مردانه شلوار باریک ساده و پیراهن نخی برای مردان است. این کت و شلوارهای خیاطی بزرگ، ساده و شیک یادآور سبک های دهه 80 و 90 است که مردان اخیراً احیا کرده اند. این کت و شلوارها نمونه ای از سبک کلاسیک هستند که همیشه محبوب بوده اند و اگر باحال باشند، باحال و محبوب هستند.

استفاده از کت و شلوارهای مستقل و کلاسیک با انواع پیراهن های اسپرت مردانه، لباس های فارغ التحصیلی و آستین کوتاه نوروزی را می توان نمونه ای خاص از استایل مردانه ظریف دانست.

3. با راه راه عمودی لباس بپوشید
لباس هایی با این طرح همیشه به شیوه های مختلف مورد پسند آقایان بوده است. اولاً به این دلیل که پوشیدن آن بسیار ساده، شیک و زیبا به نظر می رسد و دوم اینکه با پوشیدن لباس هایی با این طرح، مجعد، بلندتر و لاغرتر به نظر می رسد. لباس راه راه نیز یکی از محبوب پیراهن ساحلی ترین طرح های کلاسیک است که می توان آن را با شلوارهای ساده پوشید

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
80 دیدگاه برای این نوشته
ЩЃШ±Щ€Шє طهماسبی

جنس خوبی داره – به نظر من برای سایز 44-46 مناسب هست ولی با توجه به اینوکه حلقه آستین اون با گره زدن دو تا بندی که هر طرف داره میتونه کوچیک و بزرگ بشه برای سایزهای دیگه هم مناسب میشه

ЩЃШ±Щ€Шє لطفی

تو شگفت انگیز خوبه

Ъ˜ЩЉЩ„Ш§ رجبی

عالی و راحت و دارای رنگ زیبا .متشکرم

ШіЩѕЩЉШЇЩ‡ هدایت

برای مادرم سفارش دادم عالیه
ممنون از دیجی کالا کالا

Ш­ШЁЫЊШЁ شریف

خیلی خوشرنگ و زیباست

ШґЩ‡Ш±Ш§Щ… سلطانی

در حد همون ۵۸ تومن. زیبایی دوخت تو این محصول مفهومی نداره فقط دورش رو دوخته

ШґШ§Щ‡ЩЉЩ† همت

خیلی خوشم اومد طرح وجنس ورنگ واندازه همه چی عالی.فقط خدا کنه آب نره چون درصد نخش بالاس واسه تا سایز ۴۶و۴۸ هم میخوره.درتخفیف البته ارزش خریدش خوبه.

Щ†ЩЉЩ„Щ€ЩЃШ± توسلی

خیلی زیبا و عالیه من سایزم۴۸ کامل اندازه بود

Щ…ЫЊЩ„Ш§ШЇ رحمانیان

خیلی خنک و سبک اما رنگ و مدلش اصلا دلچسب نیست. انگار فقط یک چیزی دوختن که دوخته باشن. ۷۹۰ تومن رو چه حسابی گذاشته بودن من نمیدونم. نهایتا ۱۰۰ تومن می‌ارزه.

ШўШІШ§ШЇЩ‡ عزیزی

خوش دوخت

Ш®Щ€Ш±ШґЩЉШЇ جعفری

خوبه

ЩѕШ±ЩЉ واعظی

شماره پا 43 خریدم ولی کفش با این که شماره 43 هست ولی اندازه کفش 42 هست. کیفیتش خوبه راضی هستم ولی سایز استاندارد نیست یه شماره بالاتر بخرید تا اندازه بشه.

ШЄЩ€Ш±Ш§Щ† حاتمی

خنک و سبک

Ш№Щ„ЫЊШ±Ш¶Ш§ جمشیدی

بنظر من قشنگه خنکه اما کاش قیمتم یکم کم تر بود

ШіЩ€ШІШ§Щ† بیگی

پیشنهاد میکنم جنس خوبی داره

ШіШ§Ш±Ш§ ایمانی

خوبه جنسش بدک نیست

Ш±Ш¶Ш§ زمانی

سلام پیراهن ساحلی زنانه قهوه ای رنگ رو بخاطر قیمت اش که مناسب بود سفارش دادم فکر کردم سایزش بزرگ هست اما نه تنها جنس خوبی نداره بلکه تنگ و از طرح اش هم خوشم نیامد سرشانه هاش و جلوی لباس خوب به نظر نمیاد و جلوه خوبی روی بدن نداره نپسندیدم پشیمان شدم کاش گران‌تر میخریدم حداقل دلم میخواست استفاده کنم ظاهر خوبی نداره درخواست مرجوعی دارم لطفا مرجوع کنید

Ш±ШіЩ€Щ„ محمدی

جنسش خوبه تو شگفت انگیز به نظرم خرید بدی نکردم هر چند مشابهش تو بازار ارزون تره مگه بعدا معلوم بشه جنس فوق العاده ای داشته

ШґЩ‡Ш±ШІШ§ШЇ نهاوندی

خیلی خوب بود و دقیقاً همون چیزی بود که انتظارش رو داشتم. البته من میدونستم که چه جنسی داره برای همین از سفارشم آگاه بودم

ЩЃШ±Щ€ШІЩ†ШЇЩ‡ تهرانی

کیفیت مناسب

ШґШ№Щ„Щ‡ سلیمی

توی شگفت انگیز واقعا ارزش خرید داره.

ШЁЩ‡Ш§Ш± همدانی

خوبه نسبتا ، بد نیست.

Щ…Щ‡Ш±Ш§Щ† بهبهانی

مطابق با عکسه
تا سایز ۴۶ هم یایز میشه سایز بزرگش
خیلی زیباس و به صرفه اس با این هزینه
میدی هست تا زیر زانو
نخیه
هنوز نشستم ببینم آب میره یا نه

Ш®Щ„ЫЊЩ„ اسلامی

قیمت مناسب

ЩЃШ±Щ€ШІШ§Щ† شریف

فوق العاده خوش دوخته جنسشم خوبه تنخورش عالیه

ШµЩ‡ШЁШ§ فتاحی

جنسش عالی بود ولی برای من که سایزم ۳۸ بود گشاد بود خوشم نیامد برای افراد تپل بهتره

Ш§Ш±ШєЩ€Ш§Щ† مرادخانی

من سایزم ۳۸ و قدم ۱۶۸ کاملا اندازه بود برام سایز لارجش از هر لحاظ
جنس خوبی داره تا الان دوبار شستمش

Ш§ШіЩ…Ш§Ш№ЫЊЩ„ حجتی

جنسش فوق العاده
طرحش بسیااا. زیبا
مدلش هم توی تن خیلی خوش ترکیبه

Щ…ЫЊЩ„Ш§ШЇ آزادی ور

هم پارچه جنسش خوب هست و هم تن خورش

ШєЩ„Ш§Щ…Ш±Ш¶Ш§ نهاوندی

شیک و راحته

ЩЉЪ©ШЄШ§ سلیمانی

واقعا عالیه اگه سایزش بهتون بخوره از خریدش پشیمون نمیشید

ШґЩЉШЇЩ‡ عرب

خوبه قشنگه

Ш§ШЁШ±Ш§Щ‡ЫЊЩ… علوی

کاملا نخیه، ولی خیلی راحته ، من راضیم از خریدم

ШіШ§Щ„Щ€Щ…Щ‡ خمسه

اصلا به درد نمیخوری یکم پول بیشتر بدین جنس بهتر بخرید

Щ†ШЇШ§ انصاری

مناسب سایز ۳۶-۳۸ نیست و یک مقدار بزرگ هست و گشاد با اینکه کش دوزی شده.

ЪЇЩ„Щ†Ш§Ш± کیان

طرحش مثل عکس بود . سایزش هم خوب بود .

Щ‡Щ…Ш§ امیدی

بسیار زیاد از خریدم راضی ام

Щ†ШіШЄШ±Щ† رحیمی

چروک میشه ولی خنکه

ШґШ§Щ‡ЩЉЩ† عبادی

مثل عکسشه و توی تن خیلی قشنگه. یه دوستی تو کامنت‌ها گفته بود مثل پارچه‌های نساجیه جنسش. راست می‌گه منم یاد روتختی و ملحفه افتادم ولی با این حال دوست داشتنیه.

ШіШ№ЫЊШЇ علیپور

مدلش خوبه،اما جنسش دقیقا جنس ملافه س خشکه، برا هدیه خریدم امیدوارم تنخورش خوب باشه

Ш±ШіЩ€Щ„ محرابی

زیباست.سایز مطابقت دارد

Ш§ЩЉШ±Ш§Щ† ШЇШ®ШЄ سلیمی

خوبه هم باملاحظه قیمتش هم جنسش که اونقدرا که باید عالی نیس ولی خب خوبه

ЪЇЩ„ШЁШ§Щ†Щ€ سعادت

بزرگ بود مرجوع کردم

Ш®Ш§Ш·Ш±Щ‡ راد

سایز و قد کار برام مناسب بود کاملا، من سایزم ۴۰ و قدم ۱۶۵ هست
دقیقا روی مچم وایستاد و سایزش فکر کنم از ۳۸-۴۲ خوب باشه

Ш§ШіЩ…Ш§Ш№ЫЊЩ„ مددی

نسبت به قیمت آن خرید این محصول توصیه میشود

Ш·Ш§Щ‡Ш±Щ‡ جنتی

کاملا مطابق تصویر البته نمیدونم چرا پایین پیراهن رو دور دوزی نکردن که مرتب تر باشه ولی تو تن خوبه و تا سایز ۴۶ ۴۸ هم جواب میده

ЩЃШ±Ш®Щ†ШЇЩ‡ نصیری

من برای ماههای اول بارداری گرفتم خیلی قشنگ و خوشرنگ فقط پارچه ش یه کم زبره ولی نخ و خنک هست

Ш±ШіЩ€Щ„ قشقایی

خوب و مناسب

Щ…Щ‡Ш±Щ†Ш§ШІ طهماسبی

مناسب سایز ۴۴ هست و مثل تصویر بود

Щ†Ш§ШµШ± ذولفقاری

خیلی زیبا و باکیفیت بود. درست شبیه عکسش بود

Ш¬Щ€Ш§Щ†Щ‡ موحد

خوب بود من راضی بودم

Щ†ЪЇШ§Щ‡ عرب

جنس نرم و خوبی داره. طراحی لباس هم بد نیست. ولی به خاطر تنگ بودن، مرجوع کردم.

ШіЩѕЩЉШЇЩ‡ امیری

عالی

ШіЫЊШЇШ№Щ„ЫЊ شجاعی

قیمت مناسب

ШўШІЩЉЩ† شمس

زیبا و شیک. قطعا نظر خانمها را در صورت انتخاب طرح پارچه‌ی مناسب جلب می‌کند.

Щ‡Щ†ЪЇШ§Щ…Щ‡ ایزدی

قیمت اصلیش ۲۴۸ هست!!!! تو تخفیف ویژه ۱۶۸ خریدم
یعنی شما بگو ۱۰۰۰ تومن نمی ارزه
پلاستیک خالص
وقتی میپوشیش احساس خفقان داری
رنگشم که اصلا مثل عکسش نیست، رنگش دقیقا رنگ عکسی هست که فرستادم

ШіЩЉЩ…Ш§ مددی

سایزش فقط به ۳۶ و ۳۸ میخوره نه بیشتر. جنس زیاد جالبی نداره ولی دوختش خوبه.

ШЄШ±Ш§Щ†Щ‡ جمشیدی

دقیقا خود عکسه و سایز من ۴۲ هست عالی بود تو آف عالیه ولی قیمت اصلیش واقعی نیست

Щ…Щ‡Щ†Ш§ШІ راد

با تخفیف 85 درصد هم ارزش خرید نداشت

Щ…Ш±ЩЉЩ… قاسمی

برای افراد ریز نقش قشنگه

ЩЃШ±Щ‡Ш§ШЇ بهبهانی

در کل قابل قبوله

Ш№Щ„ЫЊ Щ…Ш­Щ…ШЇ اسکندری

در شگفت انگیز خریداری شد بسیار چشم نواز و زیبا جنس نخی عالی

ШЁЩ‡ШІШ§ШЇ مقدم

دقیقا مثل عکس بود.

Щ†Ш§ШЇШ± شریفیان

بسیار شیک و خنک

ШўШ±ШІЩ€ صدیق

بسیار عالی ممنون از دیجی کالا کالا .ولی رنگش سرمه ایه

Щ‚Ш§ШµШЇЪ© ذاکری

زیاد نمیاد بهم ولی جنسش خوبه درکل

ШЇЩ„Ш§Ш±Ш§Щ… توکلی

شیک و زیبا بود

ШіЩ€Ш±ЩЉ امینی

مناسب من نبود

Щ…ЩЉШЄШ±Ш§ شمس

به نسبت قیمتش خوبه

Ш§ШЁШ±Ш§Щ‡ЫЊЩ… فرهادی

من برای استفاده در رودخونه گرفتم
خوب و کاربردی

ШґЩЉШЇШ§ قاضی

کیفیت رویه طوری است که بعد از چند بار استفاده کاملا پاره خواهد شد

ШіЩ…Щ† بهشتی

زیره کفش بر خلاف انتظارم خیلی نرم نیست و رویه کفش هم خیلی جنسش بده در حدی که اگه بند کفش رو یخورده سفت کنی میتونی علایم پارگی روی کفش رو ببینی

Щ…Ш­Щ…ШЇШ№Щ„ЫЊ امینی

خیلی گشاد و‌مدل پیر زنی دوخته شده زیر سینه کش انداخته استینشم خیلی گشاده کلا وقتی میپوشی خیلی خیلی گنده و وحشتناک میشی من مرجوع کردم اصلا مثل عکسش نیست

ЫЊШ№Щ‚Щ€ШЁ مجیدی

اگه بار خالی رو داده بودن بهتر بود

Щ…Ш§Щ‡ШЇШ®ШЄ عسکری

خیلی خوب و سبک هست و ظاهر مناسبی داره

ШіЩ…Щ† رضوی

حتما بخرید

Щ‚ШЇШіЩЉ زارع

من که توی شگفت انگیز پولی کمتر از یه دمپایی پلاستیکی براش دادم و برام چیزی در نیومد. کیفیتش قابل قبوله و برای هدفی که ساخته شده، خیلی مناسبه. همون طور که خیلی ها نوشتند رنگ لوگوی روی زبونه شانسیه. مال من نارنجی بود که رنگشو خیلی دوست داشتم.

Щ…Щ‡Ш± Ш§Щ†ЪЇЩЉШІ آشوری

خوب بود قشنگ بود

ШЁЩ‡Ш±Ш® فتاحی

نازکه وبدنتون کاملا پیداست از مچ پام بالاتر هست نمیدونم بایدقدتون بلند نباشه و فقط تو خونه میشه پوشیدش اگه مشکلی ندارین بدنتون پیدا باشه جنسش خنکه کیفیت پارچه خوبه و کش میاد

Щ†ЩЉЪ©ЩЉ بختیاری

طرح و رنگش خیلی خوب بود،ولی چون جنسش حالت طوری بود مرجوع زدم

ارسال یک دیدگاه