خرید اینترنتی پیراهن تابستانی مردانه

  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
  • 12 نظر
  • meghdad shateri

سلام به همه عزیزان، در این قسمت انواع خرید پیراهن تابستانی مردانه و خرید اینترنتی آن را به شما آموزش می دهیم، با ما به روز باشید. همه مردان دوست دارند که مورد توجه قرار گیرند و با استایل خود جلب توجه کنند، اما برخی اصول لباس پوشیدن را نادیده می گیرند و با رعایت نکردن توصیه ها استایل خود را خراب می کنند. اینها اشتباهاتی است که مردان هنگام لباس پوشیدن مرتکب می شوند. با پیروی از این نکات، می توانید با جذابیت خود در هر مجموعه ای بدرخشید.

خرید پیراهن تابستانی مردانه

خرید پیراهن کتاب من را بخر
جوراب سفید

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

وقتی کشوی جوراب را باز می کنید با تعداد زیادی جوراب سفید روبرو می شوید. اما چرا جوراب های سفید را به اندازه جوراب های رنگی یا حتی مشکی دوست نداریم؟ از آنجایی که جوراب های سفید به سرعت فرسوده می شوند، بر ظاهر ما تأثیر منفی می گذارند. اما گاهی که پیراهن تابستانی مردانه جوراب مناسب لباس خود را پیدا نمی کنیم، جوراب های سفید را انتخاب می کنیم، در صورتی که مناسب نیستند. جوراب های سفید ممکن است با کفش های کتانی یا کفش های کتانی شما ترکیب شوند، اما به هیچ وجه انتخاب خوبی برای کت و شلوار شما نیستند. به جای آن جوراب های مشکی یا قهوه ای کلاسیک بپوشید. حتی هنگام خرید پیراهن کتابی، اگر می خواهید ظاهر خود را خوشرنگ کنید، جوراب های رنگارنگ و طرح دار را به جوراب های سفید ترجیح می دهید. https://zeusclothess.ir/

شلوار خیلی بلند

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

خرید پیراهن کتاب
نکته دیگری که در ظاهر باید به آن توجه کرد قد شلوار است. اگر شلوارتان بلندتر از پاهایتان باشد، قدتان کوتاه‌تر می‌شود و استایلتان مشمئزکننده به نظر می‌رسد. پیشنهاد ما این است که شلواری را متناسب با کفش خود انتخاب کنید. لزومی ندارد شلواری که می‌خرید ساق پا باشد، می‌توانید با کمک خیاط آن را به دلخواه کوتاه کنید.

مانتو آستین بلند

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

قیمت پیراهن تابستانی

تنها نکته ای که در انتخاب مانتو قابل توجه است مدل یقه یا حتی مانتوهای باریک پیراهن تابستانی مردانه و گشاد است اما نکته دیگری که قابل توجه است قد آستین است. آستین های کت باید دور مچ دست شما باشد تا یک اینچ از آستین پیراهن شما نمایان باشد. حتی پیراهن های مردانه اگر نتوانستید کت مناسب خود را پیدا کنید، باز هم می توانید از یک خیاط برای کوتاه کردن آستین ها استفاده کنید.

دکمه رهاسازی

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

اگر کراوات ندارید، باز کردن دکمه آخر پیراهن می تواند استایل بهتری به شما بدهد، اما نباید زیاده روی کنید. این به این معنی است که باز کردن بیش از دو دکمه روی پیراهن نه تنها شما را جذاب‌تر می‌کند، بلکه باعث می‌شود چشم‌هایتان جذاب‌تر از بقیه لباس‌هایتان باشد. پس با باز کردن دکمه‌های پیراهن، تمام زحمات خود را هدر ندهید.

پیراهن گشاد

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

اندازه برای خرید پیراهن کتاب من
پیراهنی که می پوشید باید متناسب با اندام شما باشد. پوشیدن یک پیراهن گشاد شما را چاق تر نشان پیراهن تابستانی مردانه می دهد. در واقع، پیراهن سایز بدن شما نباید بیش از دو انگشت فضای خالی در یقه داشته باشد. بنابراین اگر شانه لباس کم به نظر می رسد یا پیراهن شما از وسط شلوار بیرون زده است، بدانید که باید لباسی با سایز کوچکتر بخرید.

تمام دکمه های درب را ببندید

رنگبندی انواع پیراهن تابستانی مردانه

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

درست است که دکمه های زیادی روی کت شما وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که باید همه آنها را ببندید. در این مواقع دکمه آخر لباس خود را باز کنید تا بتوانید به راحتی دست و بدن خود را حرکت دهید. نه تنها برای شما، بلکه برای ما هم این سوال پیش می آید که چرا دکمه خرید یک پیراهن کتابی کاملا بی مصرف را روی کت می گذاریم؟! شاید بهتر باشد برخی از سوالات را بدون پاسخ رها کنید.

پیراهن خود را از روی شلوار خود بردارید

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

برخی از مردان دوست ندارند پیراهن خود را در شلوار بپوشند. از آنجایی که این پیراهن ها بلند هستند، بیرون کشیدن آنها از شلوار ظاهر خوبی نخواهد داشت. در واقع شما چاره ای ندارید جز اینکه با شلوار برزنتی پیراهن را داخل شلوار قرار دهید. اگر واقعاً نمی خواهید آنها را در شلوار خود بپوشید، بهتر است از پیراهن های کوتاه تر یا حتی تی شرت استفاده کنید.

نمایش لباس زیر زنانه

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

همانطور که از نام آن پیداست، لباس زیر نباید ساده باشد. اگر دکمه های پیراهن خود را باز می کنید پیراهن تابستانی مردانه یا پیراهن یقه V می پوشید، مراقب باشید که شورت خود را به رخ نکشید. در این صورت شما کاملاً به استایل خود مشکوک هستید.

یقه پیراهن را بکشید

بهترین پیراهن تابستانی مردانه

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

هنگام پوشیدن پیراهن به یقه آن توجه کنید. یقه لباس باید صاف باشد تا سجاف به کت شما برسد. همانطور که احتمالا می دانید داخل یقه یک پیراهن نازک متالیک قرار دارد که روی یقه لباس لیز می خورد. بنابراین، اگر مورب یا کمی شکل به نظر می رسد، با تغییر شکل فلز، آن را در جای مناسب قرار دهید. شستن زیاد لباس ها ممکن است یکی از دلایل کج شدن یقه پیراهن باشد، پس بهتر است آن را در ماشین لباسشویی نیندازید و در صورت لزوم با دست بشویید.

رنگ و جنس خرید پیراهن کتاب
کراوات کوتاه/بلند

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

ارتفاع کراوات یکی از نکاتی است که می تواند روی استایل شما تاثیر زیادی بگذارد. اما قد پیراهن تابستانی مردانه مناسب برای کراوات شما چقدر است؟ ارتفاع کراوات باید متناسب با کمربند باشد. بالا یا پایین باعث می شود شما نامتناسب به نظر برسید. پس قبل از بستن به ارتفاع آن توجه کنید.

کراوات پهن

مردان اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند

اگر سال هاست به کمد لباس خود دست نزده اید، بهتر است دست به کار شوید. کراوات های گشاد در مد امروزی جایی ندارند پس بهتر است دور آن ها را خط بکشید. k. بهترین پیشنهاد

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
12 دیدگاه برای این نوشته
Ш­ШіЫЊЩ† زنگنه

کیفیت پارچه عالی هست رنگ پیراهن با عکس همخوانی داشت و آبی بسیار ملایم و خوشرنگیه، خوش دوخته و سایز هم دقیق بود

ШІШ±ЩЉЩ† مومنی

کیفیت خوبی نداره بخصوص زیره کفش

Ш§ЩЉШ±Ш§Щ† ШЇШ®ШЄ نیشابوری

خیلی کفش خوبیه تمام چرم واقعی من که راضیم ممنون دیجی کالا کال

Щ†Щ€Ш§ ذولفقاری

جنس و دوخت مناسبی داره اما سایزبندی این دسته از پیراهن ها کلا آدمو گمراه می کنه. (یه جدول هست که برای مدل های زیادی از پیراهن ها استفاده شده)

Ъ©ШЄШ§ЩЉЩ€Щ† فرجی

عالیبود از هم از لحاظ جنس وهم قیمت

ШіЫЊШЇШ­ШіЫЊЩ† عبدالهی

سایز به هیچ وجه استاندارد نیست

Щ†Ш§ШІЪЇЩ„ موحد

خوب

ЪЇЩЉШіЩ€ طالبی

جنس خوب و قیمت مناسب

Ш№Щ„ЫЊ Ш§Ъ©ШЁШ± فراهانی

همه چیزش خوب بود ولی حیف که جیب نداشت
جیب تو لباس ورزشی خیلی مهمه

ШіЫЊШЇШ№Щ„ЫЊ ابراهیمی

آره قیمتشم خیلی مناسبه

Ш§ШЁЩ€Ш§Щ„Щ‚Ш§ШіЩ… ابراهیمی

سایزم نبود پس دادم

Щ†ЪЇШ§Ш± حبیبی

سایزهای دیگه را موجود کنید

ارسال یک دیدگاه