خرید پیراهن مردانه

  • ۹ اسفند ۱۴۰۰
  • 17 نظر
  • meghdad shateri

سلام به همه ی شما عزیزان در این مقاله قصد داریم درباره ی انواع پیراهن مردانه با شما عزیزان صحبت کنیم با ما همراه باشید

جاش سیمز
در FacebookTwitterPinterestWhatsApp به اشتراک بگذارید
در زندگی به اندازه کافی قوانین وجود دارد. با این حال، برخی برای کمک وجود دارند. مانند قوانینی که بر نحوه لباس پوشیدن شما نظارت می کنند. البته هر مرد یا زنی که در مورد چنین چیزهایی نظر دارد، از روی تجربه شخصی پیراهن مردانه صحبت می کند – و شکی نیست که آنچه برای یک نفر مفید است، همیشه برای دیگری جواب نمی دهد; یا چه چیزی برای یکی از مواردی که یک نفر آن را بیش از حد آوانگارد یا بیش از حد آوانگارد می‌داند، کار می‌کند. بنابراین، وقتی صحبت از لباس می شود، همیشه باید آن را از نظر ظاهری در نظر گرفت. آنها پیشنهادات قدرتمندی هستند و حرف آخر در سبک نیستند. پیراهن مردانه

خرید پیراهن مردانه

اما توصیه‌های خوب هرگز قابل استشمام نیستند، و از آنجایی که لباس‌های مردانه غنی‌تر و متنوع‌تر، آزمایشی‌تر و فراوان‌تر از همیشه می‌شوند و از روندها آگاه‌تر می‌شوند، در لحظات سردرگمی و شک و تردید به خود، می‌توانند به یک سقوط ارزشمند کمک کنند. پشتی که هرج و مرج را قطع می کند.

این «قوانین» معمولاً در تاریخ ریشه دارند – آنها برای نسل‌ها کار کرده‌اند، بنابراین می‌توان فرض کرد که امروز نیز به خوبی کار می‌کنند. و تمایل دارد که مبتنی بر چیزهای بدیهی باشد، بنابراین به وضوح پیراهن مردانه اغلب نادیده گرفته می شود: ترجیح برای تناسب خوب، کیفیت بالا، تنوع، ارزش خوب، و فقدان افراط و حفظ هوشیاری آن.

مطمئناً بسیاری از قوانین دیگر وجود دارد که در اینجا نشان داده نشده است. ممکن است قبلاً برخی از این موارد را به تنهایی کشف کرده باشید. به هر حال، این بخشی از لذت لباس پوشیدن است که هیچ قانونی نباید مانع از آن شود: مجموعه پیراهن مردانه جدیدی را امتحان کنید، ببینید آیا آن را به شما می‌آیند و ببینید چه احساسی در شما ایجاد می‌کند. اما، این قوانین امتحان خود را پس داده اند و هنگامی که پشت سر هم استفاده می شوند، به عنوان یک راهنمای بی خطر در مورد نحوه لباس پوشیدن امروزی عمل می کنند.

خرید اینترنتی پیراهن مردانه

1. کت و شلوار خوب بپوشید
کلید یک کت و شلوار خوب تناسب است. اگر لباس راحتی می‌خرید، روی تناسب شانه متقاطع تمرکز کنید، زیرا به گفته دیوید تاب، رئیس کت و شلوارهای دوخت در Savile Row Tailored Gieves & Hawkes، تغییر سینه و کمر کار نسبتاً آسانی است. او می افزاید: «مواظب پوشیدن کت و شلوار پریود باشید، مگر اینکه به دنبال یک نگاه جامع به دوره باشید، زیرا در انزوا کت و شلوار شروع به نو شدن می کند». کلاسیک ها بهترین پیراهن مردانه و سودمندترین هستند – تیره، دو دکمه، تک سینه، در جزئیات متوسط. “این کسل کننده نیست. کت و شلوار یک یونیفرم است. ایده این است که این کت و شلوار را به عنوان یک تکه پارچه در نظر بگیریم تا ایده های متفاوتی در مورد فردیت بسازیم. این نحوه پوشیدن آن است، نه برچسب داخلی که تحت تاثیر قرار می دهد.”

قیمت پیراهن مردانه

2. عاقلانه در یک ساعت سرمایه گذاری کنید
دان کوکران، مدیر عامل برند ساعت بریتانیایی Vertex می گوید: «ساعت مانند یک اثر هنری است. “او را به این دلیل انتخاب کنید که دوستش دارید، نه به این دلیل که فکر می کنید ممکن است پول در بیاورد. ساعت ها شخصی هستند، آنها نشان دهنده گذر زمان هستند. اما پیراهن مردانه شما همچنین باید عملی باشید.” مدل‌های اسپرت زیبا، کاربردی و بادوام با هر چیزی مطابقت دارند و می‌توانند ضربه‌های سخت پوشیدن روزمره را تحمل کنند. با این حال، ساعت هنوز هم باید مناسب شما باشد. باید احساس راحتی داشته باشد و اندازه و عمق مناسبی برای مچ دست شما نیز داشته باشد – 40 میلی‌متر به عنوان اندازه طلایی در نظر گرفته می‌شود.

انواع رنگ های پیراهن مردانه

مرد خوش لباسی که ساعت به سر دارد
مونوفر
3. در مورد رنگ خجالتی نباشید
کمی از رنگ ها لذت ببرید، چه لباس های غیررسمی یا رسمی. الیور اسپنسر، طراح لباس مردانه، می‌گوید: «اکثر مردان به ناحق از آن می‌ترسند – از هر چیزی که سرمه‌ای یا خاکستری نباشد می‌ترسند. “اما رنگ همچنین می تواند دائمی باشد.” به عنوان مثال پیراهن مردانه ، کت و شلوار سبز می تواند بسیار مجلل به نظر برسد، در حالی که اسپنسر همچنین استفاده از رنگ های صورتی، سبز، خردلی و سایه های روشن تر آبی را به عنوان یک سایه همه کاره به خصوص در طول سال توصیه می کند که کل ظاهر شما را بالا می برد. اما او اضافه می کند که وقتی صحبت از رنگ می شود، کمی بیشتر است: “شما فقط به کمی از آن نیاز دارید، در یک لباس.”

پیراهن مردانه مجلسی

لوکا فالونی
4. شلوار جین خود را بپوشید تا زمانی که روی شما باشد
به گفته الکس مایر، یکی از صاحبان برند Forge Denim مستقر در شفیلد، مفیدترین لباس در بین نمادین ترین لباس های جهان «لاغر تیز» است. او توصیه می کند: “در قسمت ران پهن تر است، بنابراین راحت است، اما باریک می شود، بنابراین در کفش های هوشمند یا کفش های کتانی جا می شود.” این بهترین استایل در تمام طول سال است، می‌توان آن را با هر چیزی پوشید، و یک مدل لباس یا لباس تنگ. عاقل جین تیره و خام را نیز می پوشد و به خسته پیراهن مردانه  یک سکوی پهن می دهد. “تمام لذت جین این است که با نحوه پوشیدن شما پیر می شود. چرا آن را از دست بدهید؟”

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط
جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
17 دیدگاه برای این نوشته
ЩѕШ±ЩЉШіШ§ مختاری

خیلی نازک بود

Щ…Ш­Щ…ШЇШ№Щ„ЫЊ کیانی

من قبلا مدل TS1913NB از همین برند رو خریده بودم و خیلی ازش راضی بودم و انتظار داشتم این مدل هم دقیقا مثل همون باشه، ولی متاسفانه اون نبود بلکه جنسش نازک تره و مثل اون حالت استرچ قوی نداره.
در کل جنسش مناسبه. توصیه میکنم موقع شستن داخل کیسه های مخصوص شست و شو قرار بدید تا داخل ماشین لباسشویی نخ کش نشه.
در کل بیشتر بنظرم مناسب پاییز و بهار هستش تا زمستون چون جنسش نازکه. جذب عرق هم به خوبی انجام میشه، فرم قرارگیری روی بدن هم عالیه.
بنظرم بهتره روی دوختش بیشتر کار بشه تا مقاوم تر باشه.

Ш­Ш§Щ…ШЇ گودرزی

آستینش یکم بلندتر از سایز عادیه

Щ…Щ€Щ†Ш§ هدایت

دقیقا چیزی بود که انتظارشو داشتم، به عنوان لایه بیس میشه استفاده کرد که بنظرم با این قیمت واقعا خوبه کیفیتش! برای استفاده های ورزشی مثل دوچرخه سواری و کوهنوردی چیز مناسبیه

ШЇЩ„Ш§Ш±Ш§Щ… طباطبایی

برای کارای روزانه خوبه

Ш§Ъ©ШЁШ± بیات

سلام دوستان
این لباس واقعا از لحاظ طراحی خیلی خوبه و حس خوبی به آدم میده
کیفیتش بالا نیست ولی بد هم نیست
جنس پارچش کشه و میچسبه به بدن و خیلی خوبه
و برای بدنسازی و دویدن و دوچرخه سواری عالیه…………
اگه یکوچولو قیمتش پاینتر میبود عالی میشد و ارزشش بیشتر هم میشد
در کل خوبه و حتما پیشنهاد میکنم .
موفق باشید .

ЩѕЩЉЩ…Ш§Щ†Щ‡

برای پوشیدن زیر لباس ورزشی خیلی خوبه

ШіШЄШ§Ш±Щ‡ سعادت

جنسش عالیه حرف نداره
واسه حمایت از تیم محبوبم

Щ†ЪЇЩЉЩ† رحمتی

اندازه ها با سایز اعلام شده در سایت مطابقت نداشت و کوچکتر بود .

Щ†Ш§ШЇШ± محسنی

برای بسته بندی محصول دقت بیشتری بشه

Ш№Щ„ЫЊ Ш§ШµШєШ± کاکاوند

ظاهر و دوخت خوبی داره ولی جنس پارچه اصلا خوب نیست به طوریکه جای سوزنهای بسته بندی لباس کاملا پیداست و به بافت پیراهن صدمه زده

ШєШІШ§Щ„Щ‡ فتاحی

براي پدرم كه سايز اشون Mهست خريداري كردم سايز L رو انتخاب كردم كه يه موقع كوچيك نباشه ولي خيلي تنگ بود يعني بايد 2XL انتخاب ميكردم تا اندازه مناسب بود از نظر سايز بندي بايد دو سايز بزرگتر انتخاب بشه ،ولي جنسش نسبت به قيمت خوب بود

Щ†ШєЩ…Щ‡ زندی

بسیار عالی است

Щ‡ШЇЩЉЩ‡ نهاوندی

باکیفیت و اندازه دقیق

ШґШ±Щ€ЩЉЩ† رهنما

کیفیت در حد قیمت راضی کنندس
ولی جنسای بهترم میشه با قیمت بالاتر پیدا کرد

Щ…Ш§Щ†Ш§ سعادت

جنس عالی و مطابق با عکس

ШєЩ„Ш§Щ…Ш№Щ„ЫЊ علیپور

خیلی جذبه اگه یکم شکم داشته باشی به دردت نمیخوره من همیشه لارج می‌پوشم ولی این واقعا کوچیک بود ولی کشتسانی خوبه داره

ارسال یک دیدگاه